Hoppa till huvudinnehåll
B2B FAQ Business Center-konto

Uppdateringar för användarkonto till Business Center

Niklas avatar
Skrivet av Niklas
Uppdaterad för mer än ett år sedan

  • “Varför gör ni denna migration?”

    • Vi håller på att gå över till en ny inloggningsleverantör, detta innebär att vi skiljer slutanvändarkonton från företagsanvändarkonton.

  • “Hur migrerar jag? Behöver jag göra någonting?”

    • Det enda du behöver göra är att registrera dig här. Om du fortsätter att använda din nuvarande e-postadress kommer du att behålla dina tidigare behörigheter och kopplingar.

  • “Mitt Prisjaktkonto fungerar både som admin för min butik och som slutanvändare av Prisjakt. Hur kommer migrationen att påverka detta?”

    • Ditt nuvarande konto kommer att delas upp i ett företagskonto och ett slutanvändarkonto. FAQ för slutanvändare

    • Du kommer att ha två separata konton, ett för Prisjakt som slutanvändare och ett för Business Center som företagsanvändare.

  • "Jag verifierade inte min e-post i tid, verifieringslänken är inte giltig längre. Vad ska jag göra?"

Fick du svar på din fråga?