God fortsättning!
Nu lämnar vi 2021 bakom oss och blickar framåt mot ett spännande 2022! Vi på Prisjakt kommer satsa stort under året för att förbättra upplevelsen för er, våra fina kunder och hoppas ni är lika taggade som vi!
Ökad synlighet av leveranstjänster!
Framöver kommer vi på Prisjakt att tydligare exponera leveranstider för våra besökare på produktsidorna. Detta kommer bland annat att innebära att erbjudanden med snabb leverans kommer få bättre synlighet. För att ni inte ska gå miste om denna synlighet, ber vi er därför att komplettera information om era leveranser. Ni kan göra detta på två sätt; dels inne i Business Center eller genom att föra in informationen i er produktfeed.
Nytt år, nya möjligheter!
Just nu finns det ledigt annonsutrymme! Säkerställ att era kunder får se just era erbjudanden under januarirean. Prata med oss, så hittar vi en lösning för er!
Nyhet!
Konsumentkompassen - 2022. Framöver kommer Prisjakt att släppa en kvartalsrapport i syfte att hjälpa våra kunder att göra bättre beslut när det kommer till bestämma vilka produkter som ska säljas och marknadsföras.
Konsumentkompassens första upplaga kommer att släppas den 21/1, men du kan redan nu, signa upp dig så du är en av de första som får den i inkorgen!
2021 års Medvetna butik - Returhuset!
Prisjakts externa expertjury utsåg Returhuset till Årets medvetna butik 2021. Returhuset har utformat en tjänst där de tar hand om andra e-handlares returer och reklamationer. Returhuset arbetar med ett medvetet hållbarhetstänk och är en värdig vinnare av 2021 års medvetna butik.
Vad tyckte du om tävlingen Årets butik?
2021 års upplaga av tävlingen Årets Butik är över. Men innan vi lämnar den helt, vill vi gärna höra era erfarenheter och synpunkter kring tävlingen. Vi blir mycket glada om du tar dig tiden att svara på vår undersökning.
Tack!